اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال سولانا؛ دوشنبه 2 خرداد

سولند می‌گوید نهنگی که در کانون جنجال بود، شروع به جابجایی وجوه می‌کند

تحلیل تکنیکال سولانا؛ دوشنبه 2 خرداد

رمزارز سولانا نزدیک به دو هفته است که در بالای سطح حمایت پایداری نوسان می‌کند و به‌آرامی در حال رشد است.

قیمت سولانا در سطح 141.59 دلاری با فشار فروش شدیدی روبه‌رو شد. این روند نزولی در 4 آوریل شدت گرفت و گاوها نتوانستند قیمت را بالاتر از نقطه میانی محدوده تثبیت کنند.

درنتیجه، SOL به میزان 69 درصد سقوط کرد و به زیر کف این محدوده قیمتی رسید و از آن زمان، سولانا در تلاش است که بازیابی شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که SOL به‌آرامی رشد کند و سطوح ازدست‌رفته خود را پس بگیرد. سولانا می‌تواند تا مقاومت 77.49 دلاری صعود کند.

اگر SOL بتواند با موفقیت به بالای کف محدوده قیمتی افزایش پیدا کند، در مسیر رشد به سمت تارگت 77.98 دلاری قرار خواهد گرفت. این سطح، برخلاف سایر موانع، پتانسیل بسیاری دارد که روند صعودی سولانا را متوقف کند.

تحلیل تکنیکال سولانا؛ دوشنبه 2 خرداد | کریپتالین |

نمودار روزانه جفت ارز SOL/USDT

قیمت سولانا با تداوم تثبیت بیت کوین و عدم کاهش آن، موردحمایت قرار می‌گیرد؛ بنابراین، آغاز یک‌روند صعودی برای قاتل اتریوم منطقی است.

از سوی دیگر، اگر SOL نتواند به بالای سطح 66.19 دلاری بازگردد، این نشان‌دهنده عدم علاقه خریداران است. در چنین شرایطی، این آلت کوین می‌تواند یک‌بار دیگر عقب‌نشینی کند و حمایت 44.19 دلاری را مورد امتحان قرار دهد. با کاهش قیمت به زیر این حمایت، سولانا به کف‌پایین تری می‌رسد و سناریوی گاوی باطل خواهد شد.

در چنین شرایطی، قیمت سولانا می‌تواند 54 درصد سقوط کند و به سطح حمایت 21.05 دلاری برسد.

منبع:fxstreet

 

دیدگاهتان را بنویسید