اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ دوشنبه 12 اردیبهشت

دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده توسط نهنگ‌های BSC بازمی‌گردد

رمزارز دوج کوین از سقف تاریخی خود، به میزان 85 درصد کاهش‌یافته است و در اواخر فوریه، کف نوسان 0.109 دلاری ایجاد کرد. این روند نزولی که کمتر از یک سال طول کشید، منجر به ایجاد سقف‌ها و کف های قیمتی پایین‌تر و متمایزی شد.

بااتصال این نقاط نوسانی از طریق خطوط روند، یک الگوی کنج نزولی حاصل می‌شود. این ساختار تکنیکال، رشد 68 درصدی قیمت به سمت سطح 0.235 دلاری پیش‌بینی می‌کند که با افزودن فاصله بین نخستین سقف و کف نوسانی به نقطه شکست مقاومتی، این تارگت به دست می‌آید.

علیرغم افزایش 23 درصدی قیمت DOGE در هفته گذشته، اکثر این سودها ازدست‌رفته است اما کندل هفتگی تا حدودی مثبت بسته‌شده است. ازاین‌رو، امید سرمایه‌گذاران نسبت به عبور دوج کوین از مقاومت این الگو حفظ‌شده است.

بسته شدن کندلی هفتگی در بالای سطح 0.159 دلاری، آغاز روند صعودی را تائید می‌کند و قیمت را در مسیر رشد به سمت تارگت 0.235 دلاری قرار می‌دهد. درمجموع، DOGE طی این سناریو، از قیمت فعلی خود در 0.131 دلار، 80 درصد رشد می‌کند.تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ دوشنبه 12 اردیبهشت | کریپتالین |

نمودار هفتگی جفت ارز DOGE/USDT

درحالی‌که تمامی عوامل برای رشد دوج کوین مهیا به نظر می‌رسد، اما روند بیت کوین برای حفظ سناریوی مذکور حائز اهمیت است. بیت کوین درحال حاضر در بالای یک سطح حمایتی مهم نوسان می‌کند. درصورتی‌که سطح حمایتی بیت کوین از دست برود، سناریوی گاوی دوج کوین تضعیف خواهد شد. با بسته شدن کندلی هفتگی زیر سطح 0.078 دلاری، سناریوی مذکور باطل خواهد شد.

منبع:fxstreet

 

دیدگاهتان را بنویسید