اخبار ارزهای دیجیتال

کوین اولری: تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهند شد!

کوین اولری: تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهند شد!

کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت‌انگیز، پیش‌بینی کرده است که تریلیون‌ها دلار به ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین وارد خواهد شد. علاوه بر این، او گفت که استخراج بیت کوین جهان را نجات خواهد داد.

اولری می‌گوید توده های سرمایه، مانند آنچه تا به حال ندیده‌اید وارد رمزارز خواهند شد!

کوین اولری، در کنفرانس بیت کوین 2022 یک سخنرانی کلیدی ارائه کرد. او گفت که بر اساس تجربه خود در تجارت نمایه‌سازی، استخرهای عظیم سرمایه، این استخرهای تریلیون دلاری در انتظار سیاست هستند. آن‌ها در حال حاضر مالک ارزهای دیجیتال صفر یا بسیار کمی هستند. او توضیح داد: این تأمین افراد باارزش خالص بالا، صندوق‌های تأمینی و سرمایه‌گذاران خرد است. آنچه ما از دست می‌دهیم سیاست است. وقتی ما سیاست را دریافت می‌کنیم و تنظیم‌کننده قانون‌گذاری می‌کند، این‌یک چیز منفی نیست. توده‌های سرمایه‌ای به این بخش سرازیر خواهند شد که تابه‌حال ندیده‌اید؛ بنابراین برای کسانی از ما که اکنون می‌توانیم روی آن سرمایه‌گذاری کنیم، ازآنچه در صورت وقوع سیاست‌ها موج عظیمی از علاقه‌مندی‌ها را به همراه خواهد داشت، جلوتر خواهیم رفت. من پیش‌بینی می‌کنم در 10 سال آینده کریپتو، بلاک چین، بیت‌کوین، همه این نوآوری‌ها، دوازدهمین بخش S&P خواهند بود.

چرا استخراج بیت کوین جهان را نجات می دهد

او توضیح داد: “چرا استخراج بیت کوین برای زمین مفید است؟ زیرا نسل بعدی ماینرهای بیت کوین… شروع به کار باانرژی ای می‌کنند که به کربن نیاز ندارد و به برق‌آبی و انرژی هسته‌ای، باد و خورشید نیازمند می‌باشد. تحرک برای تولید بیت‌کوین به‌قدری ارزش اقتصادی دارد که آن‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و برای نسل بعدی ماشین‌ها و توربین‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. 90 درصد از سدهایی که در صدسال گذشته در آمریکا ساخته‌شده‌اند، به فکر برق‌آبی بوده‌اند اما هرگز توربین‌ها را نصب نکرده‌اند. من توربین‌ها را نصب می‌کنم. چرا؟ زیرا اگر بتوانم از آن استفاده کنم و با ممیزی کربن صدمه‌ای وارد نکنم، اقتصاد بسیار خوبی است.” او اظهار داشت: “این آینده استخراج بیت کوین است. ما درحال‌توسعه قدرت برای همه جوامع خواهیم بود درحالی‌که ما بیت کوین را در یک دستور اخلاقی و 100 درصد سبز استخراج می‌کنیم که می‌توانیم با برق‌آبی انجام دهیم.”

مقررات به افزایش ارزش بیت کوین کمک می کند

اولری در ادامه گفت: “استراتژی زیبا در اینجا زمانی است که ما سیاست دریافت می‌کنیم… وقتی بیت کوین را به مؤسساتی اختصاص می‌دهیم که هنوز آن را ندارند، آنچه من پیش‌بینی می‌کنم اتفاق می‌افتد. آن‌ها بین 50 تا 300 امتیاز پایه قرار می‌دهند و بیت کوین را در پرتفولیوهای خود قرار دهند.” وی افزود “این چقدر پول است؟ تریلیون ها دلار؛ بنابراین، اگر می‌خواهید ارزش بیت‌کوین را افزایش دهید، اگر مانند من طرفدار آن هستید… شما قانون‌گذاری می‌خواهید… و می‌نشینید و سرازیر شدن سرمایه را تماشا می‌کنید.”

منبع: news.bitcoin

نویسنده: ساناز داودی

دیدگاهتان را بنویسید