اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال کاردانو؛ شنبه 20 فروردین

تحلیل تکنیکال کاردانو؛ شنبه 20 فروردین

رمزارز کاردانو با توجه به اینکه قادر به عبور از سقف‌های نوسانی اخیر خود نشده است، با فشار فروش مواجه است. علاوه بر آن، این سقف‌های نوسانی منجر به شکل‌گیری یک ساختار سقف دوقلو می‌شود که یک الگوی خرسی است. در نمودار روزانه، قیمت ADA پس از عقب‌نشینی از سطح 1.64 دلاری، از یک خط روند نزولی پیروی کرد. سپس، پس از یافتن ناحیه حمایت قابل‌اعتماد خود در حدود 0.80 دلار و 0.78 دلار، با رشد 23 درصدی، سقف 1.19 دلاری را مورد امتحان قرارداد که در اثر آن، از این خط روند نزولی عبور کرد اما خریداران ADA، از مومنتوم کافی برای ادامه روند صعودی برخوردار نبودند. درنهایت، قیمت از تاریخ 5 آوریل شروع به افت کرد و درنتیجه‌ی کاهش 15 درصدی، تمامی سود های خود را از دست داد.

ada6 300x136 - تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)؛ شنبه 20 فروردین

قیمت ADA درحال حاضر به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه کاهش‌یافته است که حاکی از وجود فشار فروش است. تداوم روند نزولی می‌تواند ADA را به داخل ناحیه عرضه،0.80 دلار الی 0.90 دلار، برساند. از سوی دیگر، بازیابی کاردانو به بالای میانگین متحرک نمایی 50 روزه و افزایش سفارشات خرید می‌توانند قیمت را در مسیر رشد به سمت نخستین سطح مقاومتی در 1.10 دلار قرار دهند و  پس‌ازآن، سقف 4 آوریل در 1.24 دلار دنبال خواهد شد. در لحظه انتشار این خبر، جفت ارز ADA/USD باقیمت 1.04 دلار معامله می‌شود… بر اساس وب‌سایت رمزارزی کوین مارکت کپ، حجم معاملات 24 ساعته این آلت کوین، 955,507,579 دلار است.

شاخص های تکینکال:

RSI: این شاخص در تایم فریم روزانه در میزان 45 قرار دارد که جهت مشخصی را نشان نمی‌دهد. هرگونه سوگیری منفی در این شاخص می‌تواند دورنگار خرسی کاردانو را تقویت کند. MACD: این شاخص نشان‌دهنده پیشروی احساسات خرسی است.

منبع: coingape

نویسنده: ساناز داودی

دیدگاهتان را بنویسید