اخبار ارزهای دیجیتال

کره جنوبی، در حال بررسی سیستم صدور مجوز جدید برای رمزارزها!

کره جنوبی، در حال بررسی سیستم صدور مجوز جدید برای رمزارزها!

کره جنوبی، در حال بررسی سیستم صدور مجوز جدید برای رمزارزها!

گزارشی که به سفارش دولت فدرال کره جنوبی تهیه شده است، به صنعت کریپتو داخلی توصیه می کند که یک سیستم مجوز برای صرافی ها و صادرکنندگان رمزارز را به عنوان راهی برای محافظت از سرمایه گذاران اتخاذ کند. این گزارش که توسط کمیسیون خدمات مالی به مجلس ملی کشور صادر شده است، همچنین خواستار مقررات جدیدی برای کاهش تجارت داخلی، طرح‌های پامپ و دامپ و پولشویی شده است. مقررات جدید سخت‌تر خواهد بود و مجازات‌های عدم رعایت آن، سخت‌تر از قوانین بازار سرمایه است که صنعت ارزهای داخلی در حال حاضر از آن پیروی می‌کند. این گزارش تجزیه و تحلیل مقایسه ای قانون صنعت دارایی مجازی که منحصراً توسط Korea Economic Daily در 17 می به دست آمده است، توصیه ای را برای ایجاد یک سیستم مجاز که برای صادرکنندگان رمزارز اعمال می شود، مانند شرکت هایی که عرضه اولیه سکه و صرافی های رمزنگاری را اداره میکنند، نشان می دهد.

درجات مختلفی از مجوزها بر اساس ریسک موجود صادر می شود. نظارت بر صادرکنندگان رمزارز از طریق یک سیستم مجوز قوی به عنوان “ضروری ترین حمایت” در بازار امروز در نظر گرفته می شود. این موقعیت با سقوط نابهنگام بازار به دلیل سقوط پروژه ترا که بنیانگذار آن، دو کوان در کره جنوبی، ممکن است در برابر مجلس ملی فراخوانده شود تا آنچه را که اتفاق افتاده است، مشخص کند، اتفاق افتاده باشد. یک مقررات توصیه شده، ناشران رمزارز را مجبور می کند تا یک وایت پیپر در مورد پروژه خود به FSC ارائه دهند که شامل جزئیاتی در مورد سران شرکت، نحوه برنامه ریزی آن برای استفاده از وجوه جمع آوری شده از طریق ICO و خطرات مرتبط با پروژه میباشد. به‌روزرسانی‌های وایت پیپر باید حداقل هفت روز قبل از اعمال تغییرات پیشنهادی ارائه شود. حتی شرکت‌هایی که دفتر مرکزی آنها در خارج از کشور است و می‌خواهند رمزارز‌هایشان در صرافی‌های کره‌ای معامله شود، باید به قانون وایت پیپر پایبند باشند.

این احتمال وجود دارد که FSC قبل از اینکه هفته گذشته مشکلاتی برای استیبل کوین ترا، دی و تتر ایجاد شود، استیبل کوین‌ها را در دستور کار خود داشته است. با این حال، توصیه‌هایی برای اعمال الزاماتی در مدیریت دارایی‌های ناشر استیبل کوین وجود دارد که در مورد نحوه استفاده از وثیقه و تعداد رمزارزهایی که یک ناشر می‌تواند مینت کند، اعمال می‌شود. هدف این گزارش، محدود کردن فعالیت‌های مبهم تجاری است که سال‌هاست صرافی‌های محلی و صادرکنندگان رمزارز متهم به آن هستند. این سازمان، مقرراتی را در مورد تجارت داخلی، دستکاری قیمت، طرح‌های پامپ و دامپ و پولشویی و کارمزدهای معاملات استاندارد این صنعت پیشنهاد کرد. کوین تلگراف در ماه آوریل گزارش داد که یکی از منابع داخلی این صنعت در صحبت با رسانه های محلی اذعان کرد که مقررات قانون بازار سرمایه ممکن است برای اداره صحیح صنعت کریپتو کافی نباشد.

رئیس جمهور جدید کره جنوبی، یون سوک یول تا حدودی به دلیل اشتیاق برای درک صنعت کریپتو انتخاب شد. در 3 می ، او اعلام کرد که رژیمش لایحه‌ای را تصویب خواهد کرد که وضعیت معافیت مالیاتی سود سرمایه‌گذاری رمزارز را تا زمانی که یک چارچوب قانونی مناسب ایجاد شود، تمدید می‌کند. گزارشی که امروز فاش شد می‌تواند آغاز چارچوبی باشد که پرزیدنت یون برای صنعت کریپتو در نظر داشت.

منبع: cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید