اخبار ارزهای دیجیتال

وضعیت بازار رمزارزها در 4 تیر

بازارهای کریپتو پس از سقوط در اوایل معاملات شتاب بیشتری به دست می‌آورند - کیف پولتان را ایمن کنید: راهنمای جامع امنیت بیت کوین

وضعیت بازار رمزارزها در 4 تیر

ادامه روند بهبود آلتکوین ها

کوین‌های جایگزین طی چند روز گذشته تا حدودی توانستند زیان‌های اخیر را جبران کنند و نسبت به بیت کوین، روند بازیابی خود را به‌طور چشمگیری ادامه دهند.

اتریوم به‌عنوان نمونه بارز این حرکت، پس از 8 درصد افزایش در یک روز، در حال حاضر بالای 1200 دلار معامله می‌شود که بالاترین سطح قیمت آن در 10 روز اخیر می‌باشد. یادآور می‌شویم که همین یک هفته پیش، ETH تا مرز 900 دلار سقوط کرده بود.

بایننس کوین پس از جهش 4 درصدی، به 240 دلار رسیده است. کاردانو، پولکادات، دوج کوین، ترون و پالیگان نیز دستاوردهای مشابهی را نشان داده‌اند.

در همین حال، سولانا و آوالانچ بار دیگر حدود 10 درصد افزایش‌یافته و به ترتیب باقیمت 40 دلار و 20 دلار دست‌به‌دست می‌شوند. در میان ارزهای رمزنگاری‌شده برتر بازار، شیبااینو با افزایش 15 درصدی از بقیه سبقت‌گرفته و به‌این‌ترتیب، عملکرد هفتگی خود را به بیش از 40 درصد رسانده است. درنتیجه این تحول، SHIB اکنون باقیمت 0.000012 دلار معامله می‌شود.

سه ماه پس از هک ویرانگر، شبکه Ronin، این پلتفرم زمان راه‌اندازی مجدد خود را اعلام کرده است. علاوه بر این، دو خواننده محبوب هیپ‌هاپ یعنی امینم و اسنوپ داگ به‌تازگی موزیک ویدیوی جدیدی را منتشر کرده‌اند که توکن Bored Apes شخصی آن‌ها در آن به نمایش گذاشته‌شده است.

صرافی کوین بیس نیز اعلام کرده است که قصد دارد اولین محصولات مشتقات رمزنگاری خود را از روز دوشنبه راه‌اندازی کند.

وضعیت بازار رمزارزها در 4 تیر | کریپتالین |

آرامش بیت کوین در حدود 21 هزار دلار

همان‌طور که قبلاً نیز گفتیم، هفته گذشته رمزارز اول بازار به‌شدت سقوط کرد و روز یکشنبه به پایین‌ترین سطح 18 ماهه خود یعنی 17500 دلار رسید. درنتیجه، تقریباً 50 درصد از ارزش خود را در عرض یک هفته از دست داد.

بااین‌حال، گاوها این حرکات نامطلوب را متوقف کرده و کم‌کم این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند. چند روز پس‌ازآن، قیمت بیت کوین به 21500 دلار رسید، اما در آنجا شکست خورد و پس از آخرین اظهارات رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، دوباره حرکت نزولی خود را آغاز کرد. ولی این بار این حرت مدت زیادی طول نکشید و بیت کوین روز گذشته تراز 21 هزار دلار را پس گرفت. در حال حاضر، قیمت چند صد دلار اضافه‌شده و بار دیگر نزدیک به 21500 دلار ایستاده است. به‌این‌ترتیب، ارزش بازار آن بالاتر از 400 میلیارد دلار قرارگرفته و دامیننس آن تا حدود 42.5٪ کاهش‌یافته است.

ارزش تجمعی بازار کریپتو نیز امروز به بیش از 950 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

خرید ریگ ماینینگ – خرید کیس ماینینگ – خرید ریگ ماینینگ AMD – خرید ریگ ماینینگ INVIDIA – خرید ماینر ایسیک –  خرید ماینر MXC – خرید ماینر هلیوم

برای اطلاع بیشتر از قیمت و مشاوره با شماره ۰۲۱-۲۸۴۲۸۹۳۴ داخلی ۱۱۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید