اخبار ارزهای دیجیتال

ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها با سقوط لونا

ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها با سقوط LUNA

ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها با سقوط لونا! نویسنده‌ای که برای نشریه دولتی Economic Daily چین می‌نویسد، استدلال کرده است که سقوط اخیر بلاک چین Terra و رمزارز آن، LUNA و قطع شدن ارتباط استیبل کوین UST، تصمیم چین برای مسدود کردن یا ممنوع کردن فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها را توجیه می‌کند. نویسنده، لی هوآلین، ادعا کرد که اقدام “قاطعانه” و “به‌موقع” چین در مسدودسازی فعالیت‌های رمزارزی و گذاشتن “قفل‌های حفاظتی” بر روی کیف پول سرمایه‌گذاران کمک کرده است.

همان‌طور که توسط Bitcoin.com News گزارش‌شده است، مشکلات لونا(سقوط لونا)، توکن بومی بلاک چین ترا پس‌ازآن شروع شد که پروژه دیگر شبکه، کوین الگوریتمی پایدار UST، پیوند خود را در برابر دلار آمریکا از دست داد. تلاش‌های اولیه برای نجات استیبل کوین باعث کاهش قیمت توکن بومی از 87 دلار به قیمت فعلی کمتر از 0.0003 دلار شده است. برخی از کارشناسان کریپتو، اقدامات رهبر پروژه، دو کووان را مقصر سقوط توکن می‌دانند، نویسنده چینی سقوط توکن را عمدتاً به افزایش نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو ایالات‌متحده نسبت می‌دهد. و در توضیح اینکه چگونه افزایش نرخ باعث کاهش شدید توکن شد، نوشت:“از ابتدای سال جاری، فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ بهره را آغاز کرده و نقدینگی جهانی کاهش‌یافته است. به‌خصوص در اوایل ماه می، فدرال رزرو نرخ‌های بهره را در یک‌زمان 50 واحد افزایش داد که تأثیر منفی بر سرمایه و احساسات بازار داشت و اولین بار بود که رمزارزها بیشترین بار را تحمل کردند.”

رمزارزها و قانون چین

پس از سقوط دو رمزارز بلاک چین ترا، برخی از جامعه رمزارزها هنوز در تلاش هستند تا آنچه را که ممکن است باعث سقوط شده باشد، کنار هم بگذارند. قبلاً دو شرکت Blackrock و Citadel را متهم کرده‌اند که در پشت مشکلات لونا هستند. البته این ادعاها توسط شرکت‌ها رد شده است. نویسنده چینی ادعا می‌کند که دخالت غول‌های سرمایه‌گذاری در بازارهای کریپتو “می‌تواند منجر به نوسانات شدید در ارزش پول شود و تعداد زیادی از فروش‌ها را به دنبال داشته باشد.”
منبع: news.bitcoin

خرید ریگ ماینینگ – خرید کیس ماینینگ – خرید ریگ ماینینگ AMD – خرید ریگ ماینینگ INVIDIA – خرید ماینر ایسیک –  خرید ماینر MXC – خرید ماینر هلیوم برای اطلاع بیشتر از قیمت و مشاوره با شماره ۰۲۱-۲۸۴۲۸۹۳۴ داخلی 111 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید