اخبار ارزهای دیجیتال

بیت کوین ضررهای هفتگی را پاک می‌کند

بیت کوین ضررهای هفتگی را پاک می‌کند

بیت کوین ضررهای هفتگی را پاک می‌کند

بیت کوین ضررهای هفتگی را پاک می کند، اما شک و تردید باقی می ماند
بیت کوین برای سومین روز متوالی صعود کرد و ضررهای اولیه این هفته را از بین برد.
بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار 1.5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت و اخیراً با قیمت حدود 21000 دلار معامله شد.
برخی از تحلیلگران هنوز نسبت به افزایش بیت کوین در میان بازاری که از ریسک گریزان است، محتاط هستند، به طوری که تورم در روز چهارشنبه به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید.
کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda، نوشت که انعطاف پذیری اخیر بیت کوین لزوماً به معنای بهبود بیشتر نیست.
ارلام نوشت: «چشم‌انداز کوتاه‌مدت با توجه به محیط ریسک گسترده‌تر و گزارش‌های ورشکستگی در صنعت همچنان نگران‌کننده است.
گلاسنود در خبرنامه ای نوشت که شاخص دلار آمریکا، که معیاری برای سنجش دلار آمریکا نسبت به سبدی از ارزهای خارجی است، به بالاترین حد خود نزدیک می شود که از سال 2002 مشاهده نشده است.
این افزایش یا ناشی از تقویت تقاضا برای اوراق بهادار با درآمد ثابت دلار آمریکا است زیرا فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره را افزایش می دهد یا کاهش ارزش ارزهای خارجی مانند یورو که اخیراً به کمترین میزان در 20 سال گذشته 10002 دلار در برابر دلار کاهش یافته است. .
DXY یک همبستگی عمدتاً منفی با قیمت بیت کوین دارد و بنابراین افزایش بیشتر شاخص می تواند منجر به کاهش قیمت برای این ارز دیجیتال شود.
اکثر آلتکوین ها سبز بودند و QNT در 24 ساعت گذشته 13 درصد رشد داشت. اتر 4.6درصد افزایش یافت.

بیت کوین ضررهای هفتگی را پاک می‌کند | کریپتالین |

از دیروز، بازار کریپتو شاهد نوسانات مثبتی بوده است که منجر به بهبود قیمت بسیاری از دارایی های رمزنگاری شد. این روند امروز هم کم و بیش در بازار مشاهده می شود و همانطور که از نمای کلی بازار پیداست، بخش زیادی از آن همچنان در منطقه سبز معامله می شود.
اتریوم به عنوان بزرگ ترین آلتکوین بازار در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 1219 دلار ترید می شود. گفتنی است که تیم بیکو از بنیاد اتریوم پیش‌بینی کرده است که هاردفورکMerge احتمالاً طی هفته منتهی به 19 سپتامبر راه اندازی می شود.
بایننس کوین از دیروز تغییر چندانی نداشته و با رشد ناچیز 0.16% با قیمت 237 دلار معامله می شود. در این میان، ریپل (1.85-%) و کاردانو (0.31-%) اندکی کاهش یافته و به رنگ قرمز دیده می شوند.
شدت نوسانات در میان رمزارزهای دارای ارزش بازار کمتر نیز به همین صورت بوده و غالباً تغییرات ناچیزی را شاهد هستند. تنها برنده امروز، رمزارز لیدو است که با جهش 23.12 درصدی در یک روز و 48.80% افزایش در یک هفته، عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است. LDO اکنون با قیمت 1.12 دلار معامله می شود.
در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز به 931.38 دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 42.5% است.
منبع: coindesk

 

  • برای اطلاع بیشتر از قیمت و مشاوره با شماره ۲۸۴۲۸۹۳۴ و ۷۷۶۱۶۹۵۴ تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید