اخبار ارزهای دیجیتال

بیت کوین بهترین روز را پس از یک ماه می‌بیند

بیت کوین بهترین روز را پس از یک ماه می‌بیند

بیت کوین بهترین روز را پس از یک ماه می‌بیند

بیت کوین به 22753 دلار صعود کرد که بالاترین سطح از اواسط ژوئن است.

بیت کوین اوایل روز دوشنبه به بالای 22500 دلار رسید و به بالاترین قیمت خود در بیش از یک ماه گذشته رسید.

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار با 21696 دلار معامله شد که 3.1 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار اواندا، گفت که احساسات ارزهای دیجیتال در بحبوحه نشانه‌هایی مبنی بر اینکه اقتصاد جهانی در آینده نزدیک بر پایه ثابتی باقی خواهد ماند و اینکه بانک مرکزی ایالات‌متحده نرخ بهره را در نشست بعدی خود به‌جای یک واحد، 0.75 درصد افزایش خواهد داد، در حال بهبود است. همان‌طور که برخی ناظران سیاست پولی هفته گذشته پیش‌بینی کرده بودند، واحد درصد است.

مویا گفت: اگر بیت‌کوین در دو هفته آینده به ثبات خود ادامه دهد، زمستان کریپتو ممکن است به پایان برسد.

مدیرعامل گلوبال بلاک، روفوس راند، گفت که با توجه به تسکین بازارها، شاهد تعهد بیشتر سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال است.

اکثر آلتکوین های اصلی عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند و توکن MATIC Polygon با 18.4 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته در صدر جدول قرار داشت. پس‌ازاینکه دیزنی ابزار مقیاس‌پذیری اتریوم را به‌عنوان بخشی از برنامه شتاب‌دهنده سال 2022 خود انتخاب کرد، MATIC بیش از 66 درصد افزایش یافت.

اتر با 9 درصد افزایش به 1469 دلار رسید. جمعه گذشته، نهمین «شاهد فورک» اتریوم آغاز به کارکرد، زیرا دومین ارز دیجیتال بزرگ ازنظر ارزش بازار به انتقال خود از اثبات کار به اثبات سهام نزدیک‌تر شده بود.

بایننس کوین (0.85-%)، ریپل (2.43-%) و دوج کوین (0.76-%) مدتی است که با از دست دادن بخشی از ارزش خود به منطقه قرمز واردشده‌اند ولی کاردانو، سولانا و شیبااینو بارنگ سبز و به ترتیب باقیمت 0.47،  43.05 و 0.000011 دلارترید می‌شوند.

پالیگان که روز گذشته تا 18.4 درصد افزایش‌یافته بود، امروز به این حرکت مثبت ادامه داده و اکنون باقیمت 0.89 دلار معامله می‌شود. گفتنی است پس‌ازاینکه دیزنی این ابزار مقیاس‌پذیری اتریوم را به‌عنوان بخشی از برنامه شتاب‌دهنده سال 2022 خود انتخاب کرد، قیمت MATIC بیش از 66 درصد افزایش یافت.

اتریوم کلاسیک همچنان به حرکت شارپی خود ادامه داده و با 17.31 درصد رشد دیگر در تایم فریم روزانه به 25.14 دلار رسیده است. NEAR، دیگر رمزارز جهشی امروز، بیش از 15 درصد رشد را شاهد بوده و اکنون باقیمت 4.40 دلارترید می‌شود. فانتوم نیز 12.14% افزایش قیمت داشته و عملکرد آن طی یک هفته گذشته به حدود 30 درصد رشد می‌رسد. FTM اکنون 0.32 دلار قیمت دارد.

درنهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای دیجیتال با عبور از مارک 1 تریلیون دلار همچنان در این ناحیه باقی‌مانده است. در این میان، رشد چشمگیر آلتکوین ها منجر به کاهش دامیننس بیت کوین تا حدود 41.4% شده است.

منبع: coindesk

 

دیدگاهتان را بنویسید